fbpx
Alimentație

5 to go, unul dintre cele mai apreciate branduri românești în 2021

5 to go încheie un an plin de satisfacții odată cu recunoașterea primită din partea a doi vectori importanți pentru piața din România. 5 to go este una dintre cele mai apreciate companii din perspectiva experienţei clienţilor în 2021, conform raportului KPMG „Customer Experience Excellence” și a fost recompensat cu trei trofee în cadrul celei mai recente gale Horeca Awards, eveniment organizat de publicația Horeca Insights.

Nr 2 in Top Cele mai apreciate companii

Finalul lui 2021 marchează, pentru 5 to go, un moment important odată cu validarea primită în urma publicării raportului „Customer Experience Excellence”, realizat de KPMG. Aprecierea eforturilor și implicării 5 to go este dovedită de câștigarea locului 2 în topul celor mai apreciate companii din perspectiva experienţei clienţilor în 2021, imediat după Farmacia Tei și urmată de branduri sonore precum Bolt, Netflix și Ikea, dar și cu primul loc în categoria HoReCa a aceluiași raport.

Cea mai bună cafenea/ceainărie și Cafeneaua Anului

Pe lângă trofeul pentru locul întâi la categoria Cea mai bună cafenea/ceainărie și locul 3 la categoria Omul Anului în Horeca, obținut de Radu Savopol, o surpriză și o recunoaștere valoroasă este trofeul primit la categoria Cafeneaua Anului, obținut prin votul publicului, care a clasat lanțul de cafenele 5 to go pe primul loc, pentru al șaselea an consecutiv.

„Aceste recunoașteri ale brandului 5 to go arată că, indiferent de vremurile pe care le traversăm, suntem datori să facem performanță, folosindu-ne de toate resursele de care dispunem. Cele trei trofee, dar în special cel pentru locul întâi la categoria Cafeneaua Anului 2021, oferit prin votul publicului, ne dau speranță în aceste vremuri dificile nedorite, trăite sub semnul adaptării și reinventării. Ne bucurăm că, de șase ani, primim, prin intermediul acestor aprecieri publice, o energie bună, care ne stimulează și ne motivează”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Încă de la lansarea brandului 5 to go, ritmul de dezvoltare a fost accelerat, ajungând, la finalul acestui an, la aproape 300 de locații deschise la nivel național. Pe o piață în care singura constantă este, în prezent, schimbarea, 5 to go continuă să-și surprindă clienții prin lansarea de game și produse noi și prin implicarea în parteneriate strategice. Brandul se bucură de aprecierea consumatorilor și a specialiștilor, având peste 40 de premii câștigate la nivel național și internațional, ce stau drept dovadă a implicării, pasiunii și efortului susținut al întregii echipe.

Recunoașterea internațională a 5 to go a început încă de acum 2 ani, prin câștigarea argintului în cadrul galei The European Coffee Award la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est, în competiție directă cu mari lanțuri internaționale cu tradiție. Totodată, la finalul anului 2020 a primit Premiul Special al Juriului IREF pentru „European Concept Award”. Și în 2022, unul dintre cele mai importante obiective ale grupului rămâne dezvoltare masivă la nivel național, prin deschiderea a 200 de locații noi și de a ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani.

#cafea #ospitalitate #HoReCa

Back to top button