Alexandra Olaru
Citeste următorul
Casă & Familie
acum 2 săptămâni
Arta împotriva războiului
Casă & Familie
acum 2 săptămâni
Un ceai în prag de mai
Casă & Familie
acum 2 săptămâni
Întâi de mai
Casă & Familie
acum 3 săptămâni
Ghid de supraviețuire emoțională în vremuri grele
Casă & Familie
acum 3 săptămâni
Sindromul impostorului
Casă & Familie
acum 3 săptămâni
Știrile și emoțiile
acum 5 zile
“Recomand altor consumatori să analizeze cât de maleabilă și dispusă să-și ajute clienții este banca cu care au contract”
acum 2 săptămâni
,,Autoritatea noastră este, din punctul meu de vedere, cea situată în prima linie a apărării intereselor cetățenilor, trebuie să fie tratată ca atare… Lucrurile pozitive cad în sarcina consumatorilor, în a le vedea și a ne transmite la un moment dat că iată, în urma sancțiunilor voastre, lucrurile s-au rezolvat și nu sunt puține mesajele de acest fel.,, ne spune domnul Horia Miron Constantinescu, Președintele ANPC.
acum 2 săptămâni
Omer Tetik, CEO Banca Transilvania: „Dacă dobânzile vor crește în continuare, vom veni proactiv cu soluții ca să depășim împreună perioada asta”
acum 2 săptămâni
Arta împotriva războiului
acum 2 săptămâni
Flavia Popa, BRD: „Începând din 2019 îi direcționăm către CSALB pe clienții cu care suntem în instanță”
acum 2 săptămâni
Un ceai în prag de mai
acum 2 săptămâni
Întâi de mai
acum 3 săptămâni
Ghid de supraviețuire emoțională în vremuri grele
acum 3 săptămâni
Sindromul impostorului
acum 3 săptămâni
Știrile și emoțiile
Articole similare

Covasna a fost desemnată cea mai bună destinație spa din România, la Gala Termalia Awards 2021
decembrie 29, 2021
De ce e important să păstrăm bonul de cumpărături?
septembrie 27, 2017
Vezi și
Close
-
Comandament Special Black Friday, la ANPCdecembrie 23, 2021