fbpx
Casă & Familie
În tendințe

Sorin Minea, președinte Romalimenta

Magazinele nu dispar. Un consumator trebuie să fie informat - așa are mai multe avantaje.

Un consumator informat corect este un consumator vigilent. În tot contextul infuziei de informatie, cum s-a schimbat, în ultimul timp, comportamentul consumatorilor legat de achiziția de alimente?
Sorin Minea:

Un consumator nu trebuie să fie vigilent; nu are de ce. Un consumator trebuie să fie informat – așa are mai multe avantaje. În primele 3 luni de pandemie a început să se schimbe comportamentul consumatorului. Datele reale sunt foarte greu de găsit. Datele oficiale arată o creștere a consumului, care de fapt nu există. Dar am putut să observ schimbări în modul de a cumpăra, în comportamentul de la raft (mă refer aici numai la mărfurile alimentare). Consumatorul nu mai cumpără cum cumpăra înainte. Ceea
ce s-a întâmplat la începutul pandemiei și ce s-a întâmplat acum cu uleiul e altceva, e nebunie. Dar per ansamblu, de la declașarea pandemiei, consumatorul a învățat să cumpere de fapt mai puțin, să cumpere exact cât are nevoie, știind că magazinele nu dispar.

Fragment din dezbaterea Fii un consumator informat! 15 martie 2022

Back to top button