fbpx
Casă & Familie

Sezamo a redus prețurile la jumătate dintre produsele din categoria Mama și Copilul

Supermarketul online Sezamo a redus prețurile pentru peste 400 de produse din categoria Mama și Copilul, pentru a veni în sprijinul părinților în această perioadă cu multe scumpiri. La acestea se adaugă reducerile periodice de 15-40% pentru 200 de produse, disponibile membrilor Sezamini, clubul dedicat familiilor cu copii până la 12 ani sau celor care așteaptă un copil. Înscrierea în clubul Sezamini este gratuită și nu implică taxe lunare sau de vreun fel, iar reducerile de preț sunt susținute de către Sezamo, fără a afecta furnizorii.

Clienții Sezamo vor economisi aproximativ 15% din investiția lunară medie în cumpărăturile necesare unei familii cu cel puțin un copil. Calculul a fost făcut plecând de la valoarea coșului lunar mediu al unei familii cu cel puțin un copil, care face cumpărături de minimum 4 ori pe lună.

„Unele dintre cele mai ocupate persoane din lume sunt mamele. La Sezamo cunoaștem acest lucru și ne dorim să fim partenerul lor principal – de la hrana în sarcină, la alăptare, scutece sau produse pentru igiena celor mici. De aceea am redus și prețurile la principalele produse dedicate lor și celor mici, ca necesarele zilnice să nu mai fie motiv de stres. Am anunțat de la început că suntem obsedați de fericirea clienților noștri și nu am glumit”, a declarat Michael Kaiser, Chief Commercial Officer Sezamo.

Categoria Mama și Copilul include peste 800 de produse, de la scutece și alimentație pentru bebeluși, până la produse pentru femeile însărcinate, mame care alăptează. Pe lângă produsele dedicate pentru mama și copil, la Sezamo există și o gamă variată de fructe și legume ECO, pentru perioada de diversificare, care se găsesc în categoria Chef Mama. Produsele sunt selectate în baza feedbackului constant pe care îl primim de la mame. Până la finalul anului, supermarketul intenționează să dezvolte sortimentația din categoria Mama și Copilul, depășind astfel 1000 de produse dedicate.

Clubul Sezamini – economii de 15% lunar și peste 12 ore câștigate de către părinți. Înscriere gratuită.

Membrii Sezamini fac în medie 4 comenzi pe lună, ceea ce le economisește în jur de 12 ore, pe care acum le pot petrece alături de familie, fără timp pierdut în trafic și stres, dar și fără a căra cumpărături voluminoase.

Sezamini, clubul dedicat familiilor cu copii, a fost lansat în urmă cu aproximativ 6 luni și crește cu peste 700 de membri pe lună. Printre avantajele oferite se numără livrare gratuită de duminică până joi, reduceri extra la produsele necesare săptămânal, dar și recompensă în credite în cont la fiecare achiziție. Pentru a fi parte din acest club, clienții pot accesa în mod gratuit pagina dedicată, unde se înscriu introducând prenumele copilului și data de naștere a acestuia. Gamele de produse incluse în clubul Sezamini sunt alimentele pentru bebeluși, precum piureuri din fructe și legume, biscuiți și snacksuri, scutece și șervețele umede, cosmetice pentru copii, accesorii pentru bebeluși,produse specifice pentru mame sau gravide și ingrediente pentru rețetele Chef Mama. De asemenea, se găsesc și produse din farmaciile Help Net, precum vitamine, suplimente alimentare, dermato-cosmetice, medicamente fără prescripție medicală.

Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.

Supermarketul online oferă o selecție fantastică de 14.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Sezamo livrează cu mașini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Despre Sezamo

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (14000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de produse de tip supermarket sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a ajuns la aproape 600 de milioane EUR în 2022.

Pentru mai multe informații, vizitați www.sezamo.ro

Pentru a deveni partener Sezamo, ne puteți contacta la office@sezamo.ro

Pentru întrebări de presă contactați-o pe Elena Filip la elena.filip@sezamo.ro

Back to top button