fbpx
Casă & Familie

Crăciun la HORNBACH: brazi premium de până la 4,5 metri, peste 2.000 de produse festive și livrare națională

  • Sortiment diversificat de brazi naturali din Germania și Danemarca, de până la 4,5 metri, cu garanția prospețimii și a sustenabilității
  • Clienții beneficiază de același cost de livrare la nivelul întregii țări
  • 2.000 de produse în gama de Crăciun, din care 750 proaspăt lansate – decorațiuni, ornamente, seturi creative pentru copii

HORNBACH, unul dintre liderii pieței de bricolaj din România, a lansat la începutul lunii o ofertă extinsă de produse pentru Sărbătorile de iarnă, axată pe brazi naturali de calitate premium și o selecție largă de accesorii festive. Produsele sunt disponibile atât în magazinele rețelei, cât și online, oferind clienților același cost de livrare, indiferent de locația din România.

Pentru Crăciunul 2024, HORNBACH pune la dispoziția clienților un sortiment diversificat de brazi naturali, cu dimensiuni de la 1,1 metri până la 4,5 metri, ideali pentru orice spațiu, de la apartamente la case generoase, spații comerciale sau evenimente în aer liber. Varietatea de brazi oferiți de magazinele retailerului au certificare garantată, fiind verificați individual pentru prospețime, densitate și formă perfectă. De asemenea, brazii în ghivece, cultivați ecologic în Germania,  oferă posibilitatea replantării, iar cei naturali pot fi reciclați sub formă de compost, reducând impactul asupra mediului.

Pentru mulți dintre clienții noștri, împodobirea bradului reprezintă un moment central al sărbătorilor. De aceea, ne dorim să le oferim nu doar un brad, ci o experiență completă de la calitatea premium garantată a brazilor Nordmann Gold până la gama extinsă de accesorii festive. Crăciunul este despre bucuria de a crea momente de neuitat, iar HORNBACH este partenerul ce transformă aceste momente în realitate, a declarat Radu Oniga, Director General HORNBACH România.

Oferta pentru Sărbătorile de iarnă din acest an cuprinde, în total, 2.000 de produse festive, dintre care și o selecție de peste 750 de articole noi, de la ornamente tematice, globuri, instalații luminoase și suporturi pentru brazi, până la Crăciunițe multicolore și seturi creative pentru copii.

Disponibile atât în magazinele fizice, cât și online pe www.hornbach.ro, aceste produse promit să aducă magia Crăciunului în fiecare casă, astfel încât clienții să-și poată comanda bradul și toate decorațiunile necesare direct de acasă. Aceștia beneficiază de livrare cu același cost în toată țara, dar costul de livrare depinde de volumul și greutatea comenzii.

Tendințele anului în decorarea festivă

Anul 2024 aduce în prim-plan tendințe care reflectă dorința de personalizare în decorul de Sărbători. Crăciunul acestui an este despre creativitate și libertatea unui stilul unic, fie prin decoruri inspirate din natură, fie prin abordări extravagante și îndrăznețe.

De la accente retro și decoruri desprinse din natură, până la grandoare și combinații de culori neconvenționale, Crăciunul din acest an aduce un stil vibrant și plin de personalitate, ce poate fi regăsit în fiecare decorațiune din magazinele HORNBACH.

Printre cele mai populare tendințe se numără stilul candy – cu decorațiuni care amintesc de turta dulce, acadele și gogoși. Aceste decorațiuni sunt completate de culori îndrăznețe, precum roz intens, verde aprins sau negru.

Pe de altă parte, stilurile inspirate din natură continuă să câștige teren, cu ornamente din materiale ecologice precum pâslă, lemn sau ceramică. Pentru cei care preferă un Crăciun sofisticat, tendințele actuale readuc opulența secolelor trecute, cu decorațiuni în tonuri de safir, bordo și auriu, alături de texturi bogate precum catifeaua. Aceste elemente evocă eleganța și adaugă un plus de lux în decorul de Sărbători.


Despre Grupul HORNBACH

Grupul HORNBACH este un concern DIY independent, condus de o familie, sub egida HORNBACH Holding AG & Co. KGaA, care este listat la Bursa de Valori din Frankfurt, a generat vânzări nete de 6,16 miliarde de euro în anul financiar 2023/24.

Acest lucru face ca Grupul HORNBACH să fie unul dintre cei mai mari cinci retaileri de articole de bricolaj și grădinărit din Europa. Fondată în 1877, HORNBACH este singura companie din sectorul bricolajului cu o istorie care se întinde pe șase generații. Compania de retail operează în prezent 169 de magazine de bricolaj și centre de grădinărit, două magazine specializate și magazine online în nouă țări europene. Conceptul de vânzări și gama de produse se concentrează în special pe nevoile clienților de proiecte și ale profesioniștilor. HORNBACH garantează clienților săi prețuri permanent scăzute, ceea ce o face lider de preț în acest sector. Calitatea ridicată a consultanței și serviciile excelente ale companiei au fost recunoscute în numeroase teste și studii independente.

Cu realizări de pionierat, cum ar fi primul magazin de bricolaj și centru de grădinărit combinat (1968), primul megastore (1980) și primul magazin de bricolaj cu Drive In (2003), HORNBACH își demonstrează în mod constant puterea de inovare. De zeci de ani, HORNBACH este considerată un angajator de top: peste 25.000 de angajați sunt acum implicați în succesul companiei.

În prezent, HORNBACH România deține 9 magazine fizice, în București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca și Constanța, și magazinul online.

Back to top button