București, 13 iulie 2022 – Anul acesta, în perioada 13 iulie – 11 octombrie 2022, Kaufland România îngheață prețurile a peste 1.000 de articole, ca parte a strategiei de încurajare a clienților să se bucure de fiecare răsfăț al verii, fie că vorbim de salata de fructe preferată, desertul răcoros sau grătarele cu prietenii.
De ce facem asta? Pentru că noi, la Kaufland, știm cât de important este pentru clienții noștri să oferim cele mai bune prețuri și să aibă un coș de cumpărături ieftin.
Astfel, pe durata celor trei luni de campanie, în magazinele Kaufland din țară toate produsele selectate vor avea un preț constant, fără a suferi modificări.
Articolele incluse în campania „Vara asta înghețăm prețurile” sunt semnalizate la raft și acoperă toate categoriile de alimente și produse nealimentare, precum: carne și preparate din carne, lapte și produse lactate, congelate, conserve, dulciuri și cafea, detergenți, cosmetice etc.
Demersul este o continuare a eforturilor Kaufland de a găsi soluții concrete în beneficiul bugetului clienților săi, alături de Eticheta Galbenă – garanția Kaufland pentru cel mai bun preț din piață.
Campania este vizibilă pe toate mediile importante – pe TV, outdoor, în mediul digital și in-store, în toate magazinele Kaufland din țară.
Produsele participante în campanie se regăsesc la raft în limita stocului disponibil, iar lista lor poate fi consultată pe kaufland.ro/inghetam-preturile sau la Biroul de Informații din magazine.
Ideea campaniei a venit ca o completare firească a demersului din primăvară când, în exclusivitate pentru posesorii cardului digital de loialitate, Kaufland a lansat o campanie de promoţii săptămânale, cu un discount de 10% la peste 1.000 de articole din mai multe categorii de produse.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de peste 152 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.
Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: presa@kaufland.ro