fbpx
Casă & FamilieTimp liber

HORNBACH își consolidează prezența în România prin HUB-ul IT


  • Compania estimează că, până la sfârșitul anului, numărul de angajați va ajunge la un nivel cu două cifre
  • HUB-ul IT se va concentra, în primă fază, pe proiectele legate de magazinul online și va deservi întregul Grup german

HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, își întărește prezența pe plan local prin extinderea HUB-ului IT în România. Această inițiativă reflectă angajamentul companiei de a atrage specialiști talentați pentru a contribui la dezvoltarea și implementarea soluțiilor tehnologice inovatoare în retailul modern, extinzându-și astfel competențele IT pentru toate cele 9 țări în care HORNBACH își desfășoară activitatea.

„HUB-ul IT din România reprezintă un pilon esențial în strategia noastră de internaționalizare a aspectelor tehnologice în cadrul companiei. Acesta va juca un rol crucial în dezvoltarea și implementarea proiectelor tehnologice inovatoare pentru întregul Grup”, a declarat Andreas Schobert, CTO și membru al Consiliului de Conducere al HORNBACH Baumarkt AG.

Alegerea României pentru acest proiect se datorează, în primul rând, prezenței unui număr mare de talente cu competențe extinse în domeniul IT. România devine astfel un mediu propice pentru dezvoltarea unei echipe de specialiști pasionați de tehnologie și dornici să contribuie la succesul internațional al companiei, având șansa de a evolua în carieră într-un grup puternic la nivel european.

„Echipa noastră din România înțelege că fiecare linie de cod contribuie la experiența și satisfacția clienților noștri. Prin urmare, ne angajăm să aducem valoare adăugată fiecărui proiect și să creăm soluții inovatoare care să facă diferența în retailul modern”, a adăugat Andreas Schobert.

Abordarea interconectată dintre aspectele tehnice și umane permite echipei să identifice rapid problemele și să ofere soluții eficiente pentru a răspunde nevoilor clienților și ale colegilor din diverse departamente, de la magazine și logistică, până la merchandising. De asemenea, nivelul ridicat de formare și expertiză din România, în combinație cu afinitatea pentru gândirea holistică a tehnologiilor, a contribuit la alegerea acestei țări drept destinație ideală pentru dezvoltarea HUB-ului.

Inițial, HUB-ul IT se va concentra pe proiectele legate de magazinul online, urmând să se extindă ulterior și să abordeze alte aspecte-cheie ale modelului de afaceri interconectat al HORNBACH. Echipa HUB-ului IT va fi responsabilă nu doar de dezvoltarea și implementarea proiectelor, dar și de extinderea proactivă a serviciilor și dezvoltarea unor idei inovatoare pentru îmbunătățirea sistemelor existente.

„HUB-ul IT urmează să crească rapid în ceea ce privește numărul de angajați. Astfel, estimăm că până la sfârșitul anului numărul de colegi va ajunge la un nivel cu două cifre, prioritatea fiind acordată mai ales calității și potrivirii culturale”, a spus, la rândul său, Andrei Arabolea, IT Lead HORNBACH IT HUB România.


Despre Grupul HORNBACH

Grupul HORNBACH este un concern DIY independent, condus de o familie, sub egida HORNBACH Holding AG & Co. KGaA, care este listat la Bursa de Valori din Frankfurt, a generat vânzări nete de 6,3 miliarde de euro în anul financiar 2022/23 (data bilanțului: 28 februarie 2023).

Acest lucru face ca Grupul HORNBACH să fie unul dintre cei mai mari cinci retaileri de articole de bricolaj și grădinărit din Europa. Fondată în 1877, HORNBACH este singura companie din sectorul bricolajului cu o istorie care se întinde pe șase generații. Compania de retail operează în prezent 169 de magazine de bricolaj și centre de grădinărit, două magazine specializate și magazine online în nouă țări europene. Conceptul de vânzări și gama de produse se concentrează în special pe nevoile clienților de proiecte și ale profesioniștilor. HORNBACH garantează clienților săi prețuri permanent scăzute, ceea ce o face lider de preț în acest sector. Calitatea ridicată a consultanței și serviciile excelente ale companiei au fost recunoscute în numeroase teste și studii independente.

Cu realizări de pionierat, cum ar fi primul magazin de bricolaj și centru de grădinărit combinat (1968), primul megastore (1980) și primul magazin de bricolaj cu Drive In (2003), HORNBACH își demonstrează în mod constant puterea de inovare. De zeci de ani, HORNBACH este considerată un angajator de top: peste 25.000 de angajați sunt acum implicați în succesul companiei.

În prezent, HORNBACH România deține 9 magazine fizice, în București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca și Constanța, și magazinul online.

Back to top button