fbpx
Casă & FamilieTimp liber

Auchan Bradu din Pitești se redeschide pentru clienți cu un design nou și modern

Orașul Pitești are acum două hipermarketuri Auchan de nouă generație

Începând de joi, 3 octombrie, hipermarketul Auchan Bradu din Pitești se redeschide pentru clienți cu un design nou, modern, servicii și game extinse și specializate, structurate sub formă de universuri de specialist alimentar și nealimentar. La fel ca Auchan Găvana, recent modernizat sub același concept, și Auchan Bradu oferă consumatorilor prețuri și mai mici și o experiență plăcută la cumpărare, cu un puternic accent pe un comerț responsabil și producători locali.

Cu o suprafață de vânzare de 7.500 mp și o gamă formată din aproximativ 50.000 de produse, hipermarketul Auchan Bradu a fost reamenajat oferind acum clienților un spațiu modern, facil de parcurs și confortabil la cumpărături.

Mai mult, începând din 3 octombrie, ambele hipermarketuri Auchan din Pitești (Bradu și Găvana) oferă prețuri și mai mici la 8.000 de produse.

Magazinele Auchan Bradu și Auchan Găvana, acum complet modernizate, devin, o dată în plus, destinația principală de cumpărături pentru argeșeni, cu game largi și atent selecționate și cu prețuri mici zi de zi, totul într-o ambianță plăcută, de ultima generatie și cu o primire și o servire excelente. Optimizările operaționale și de costuri ne-au ajutat să putem oferi prețuri și mai mici, astfel încât în ambele hipermarketuri din Pitești am reușit să scădem prețurile permanente la peste 8.000 de produse, pe lângă promoțiile și mai agresive cu care deja i-am obișnuit pe clienții noștri. Invităm piteștenii să sărbătorească alături de noi, în aceste zile, aniversarea de 18 ani de activitate Auchan România, le-am pregătit oferte senzaționale, dar și multe alte suprize și o tombolă tematică”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.

De ce este Auchan Bradu mai modern, mai confortabil și mai ofertant

  • Oferă game extinse, universuri specializate și un accent deosebit acordat produselor românești.
  • Clienții pot afla proveniența și povestea producătorilor de filiere Auchan prin afișele dedicate expuse la raft în dreptul produselor furnizate.
  • Vitrine cu servire asistată pentru toate produsele proaspete (pește, carne, mezeluri, brânzeturi, măsline, gastro).
  • Noutate: Zona de sănătate, de unde clienții pot alege cu ușurință dintr-o gamă variată de produse bio și pentru diete speciale, precum produse fără gluten, zahăr sau sare.
  • Zone proprii de producție, respectiv Brutărie, Cofetărie, Gastronomie.
  • Zona de servit masa a fost extinsă și modernizată, pentru ca fiecare client să poată savura, zilnic, într-un ambient plăcut preparate proaspete pregătite de bucătarii Auchan.
  • „Crama Mea”, raion în care Auchan propune o selecție amplă de vinuri de la crame românești, atât vinuri premium, cât și mai accesibile. Piteștenii vor regăsi aici și „Selecțiile Auchan”, un segment ce cuprinde un sortiment de vinuri special alese, dar și multe alte tipuri de băuturi alcoolice, inclusiv beri artizanale predominant românești, totul într-un spațiu modern, cu o puternică componentă de informare și educare.
  • Game specializate care se remarcă prin dimensiunea colecțiilor, calitatea produselor și un foarte bun raport calitate-preț.
  • Raionul de produse și accesorii pentru casă a fost extins și complet reinventat oferind clienților o structură împărțită pe camere și o sortimentație concentrată pe produsele create sub marca proprie Actuel. Tot aici se găsesc și numeroase articole sustenabile, precum produse din bumbac organic și articole din aluminiu reciclat.
  • În zona dedicată produselor electronice și electrocasnice, Auchan a creat o experiență cu accent pe informație, astfel încât clienții să descopere aici numeroase sfaturi utile cu privire la cum să îți alegi sau să întreții un anumit produs.
  • Raionul dedicat produselor pentru animalele de companie a fost extins. Cu o abordare de specialist, Auchan oferă o gamă extinsă de hrană pentru câini, pisici, rozătoare, pești sau alte animale de companie, inclusiv produse pentru diete speciale și o paletă amplă de accesorii.
  • Alte noutăți la Auchan Bradu: Florăria Auchan, zonă dedicată produselor de machiaj, cu game noi și branduri apreciate, „Librăria mea” – de unde clienții pot alege dintr-o varietate largă de cărți atât pentru adulți (beletristică, dezvoltare personală etc), cât și cărți pentru copii.

Servicii noi la Auchan Bradu:

  • Serviciul de accesibilizare pentru persoanele cu dizabilități: însoțire la cumpărături la cerere, locuri de parcare conform normativului, pick up & drop off point pentru car sharing, coșuri de cumpărături speciale pentru persoanele în fotoliu rulant, cod QR pe vitrine cu apelare directă către serviciul clienți, acces facil la cântarul din zona de legume & fructe, case de marcat dedicate, cu spații mai largi, rampă de acces la zona SGR.
  • Închiriere gratuită de unelte pentru casă pe baza cardului de fidelitate MyCLUB Auchan.
  • Spații special dedicate pentru bagaje la Serviciul Clienți.

Auchan Bradu, un hipermarket responsabil care încurajează un comportament sustenabil

  • Echipat cu vitrine pe CO2, iluminat LED pentru eficiență energetică și etichete electronice
  • Acoperiș cu panouri fotovoltaice care asigură cca 20% din consumul magazinului
  • Zona Zero Risipă, programul de combatere a risipei alimentare prin care Auchan a salvat peste 20 de milioane de produse
  • Serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, program prin care retailerul a colectat peste 1.200.000 de litri de ulei în ultimii ani
  • Colectarea ambalajelor PET/Alu/Sticlă de băuturi prin SGR
  • Zona O nouă viață, un proiect de economie circulară prin care retailerul încurajează refolosirea articolelor vestimentare.
  • Produse cu ambalaje certificate FSC, respectiv ambalaje a căror compoziție provine din păduri gestionate responsabil, și articole create într-un mod sustenabil în cadrul a numeroase raioane (jucării, papetărie etc.)

Nu în ultimul rând, Auchan Bradu oferă o linie de case complet modernizată, formată din case hibride, multifuncționale, ce pot fi operate atât de către client, cât și de către casieri, și pune la dispoziția clienților și multiple servicii de livrare pentru comenzile online plasate pe auchan.ro, respectiv Click & Collect (ridicare din magazin), Auchan Drive (ridicare din parcare direct la mașină) sau livrare la domiciliu (prin partenerii Bringo, Glovo, Tazz).


Despre Auchan România

Auchan România are în portofoliu 440 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 8 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 3 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.

Back to top button