fbpx
AlimentațieCasă & FamilieDigital & TehnologieEducatie

Munch a salvat în jur de 380 kg de mâncare în prima lună de la lansare

În topul preferințelor clienților Munch se află meniurile de prânz care conțin două feluri de mâncare sau un fel principal consistent. Acestora li se adaugă deserturile (precum tortul cu bezea), pizza, sandviciurile și cafeaua. Aproximativ 70% dintre clienții Munch sunt femei, iar partenerul de la care se comandă cel mai des este Ciorbe și Plăcinte Moșilor.

Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată.

Munch este o poveste care oferă beneficii atât locațiilor partenere, cât și clienților, iar acest lucru se observă în dinamica pe care o avem: în prima lună de la lansare am crescut numărul de locații cu aproape 50%, iar numărul partenerilor noi care ni se alătură este și acesta în creștere. Pregătim multe surprize plăcute clienților în perioada următoare”, a declarat Alexandru Țurcanu, director de vânzări Munch România.

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și apreciate, precum Ibis, Ciorbe și Plăcinte, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill și Hello Donuts.

„Implementarea platformei Munch în rețeaua de restaurante Ciorbe și Plăcinte a fost un proces simplu și eficient, care ne-a permis să facem pași importanți în direcția reducerii risipei alimentare. Suntem în acest moment în topul preferințelor clienților Munch, ceea ce ne bucură și ne motivează să extindem acest parteneriat pentru a construi împreună o comunitate responsabilă”, a declarat Alexandru Mantello, Specialist in Administrare si Coordonare Ciorbe și Plăcinte.

În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse.

În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 3.500 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în trei țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 2,5 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent. Aceste eforturi au fost recunoscute și premiate: Munch a câștigat prestigiosul premiu „Compania durabilă a anului” și „Premiul pentru prevenirea deșeurilor alimentare” la Expoziția Națională a Agriculturii și Industriei Alimentare din Ungaria.


Back to top button